Voor een consult met een van onze zorgverleners kunt u vanaf heden vanuit uw huis beeldbellen. Voor dit consult hoeft u niet naar de praktijk te komen, omdat het digitaal plaatsvindt. Of beeldbellen mogelijk is hangt uiteraard af van uw klacht. De assistente is in staat een inschatting te maken of beeldbellen kan plaatsvinden.
Waarom? Het is een extra mogelijkheid om op afstand zorg te bieden, indien de patiënt dit wenst. U kunt dus vanuit uw huis of werk uw huisarts raadplegen.
Wat heeft u nodig? Om te kunnen beeldbellen heeft u een smartphone, tablet of een PC/laptop nodig met geluid en camera. Uiteraard is het alleen mogelijk indien u beschikt over internetverbinding.
Hoe werkt het? U kunt tussen 8:00-12:00 uur contact opnemen met de assistente en vragen om een videoconsult. Zij zullen een afspraak maken en via de mail een link versturen. Wij adviseren u dan ook om 5 minuten voor uw afspraak op de link te klikken. Uw zorgverlener verschijnt vervolgens in beeld en kunt u uw klacht via beeld toelichten. Zoals bekend kan het zijn dat een eerdere consult uitloopt of dat er een spoedgeval tussen komt. In dat geval adviseren wij u even te wachten en/of met een ander toestel contact op te nemen met de praktijk mocht het te lang duren.
Privacy? Binnen onze praktijk proberen wij uw privacy zo goed mogelijk te waarborgen en daarom vindt het gesprek plaats via de beveiligde internetverbinding. Het gesprek wordt niet opgenomen en vindt plaats binnen een gesloten ruimte, zoals u dat gewend bent tijdens een fysieke consult.
Bij problemen? Indien u de link niet kunt openen of u heeft andere vragen met betrekking tot beeldbellen kunt u contact opnemen met de praktijk op het volgende nummer: